اخبار و مقالات سئو در تاپ سئو جدیدترین اخبار سئو ، لینک سازی ، تولید محتوا ، لینک بیلدینگ ، بک لینک و طراحی سایت و گوگل tag:http://tapseo.ir 2019-02-17T10:57:42+01:00 mihanblog.com زندگی نامه لری پیج سازنده گوگل 2019-02-05T11:39:24+01:00 2019-02-05T11:39:24+01:00 tag:http://tapseo.ir/post/4 سهیل صادقی لورنس پیج در ۲۳ مارس سال ۱۹۷۳، در شهر ایست لنسینگ ایالت میشیگان آمریکا به دنیا آمد. پدرش کارل پیج، پروفسور علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی دانشگاه میشیگان بود و مادرش گلوریا پیج، در دانشکده لیمن بریج همان دانشگاه برنامه‌نویسی کامپیوتر تدریس می‌کرد. زمینه‌ی کاری پدر و مادر باعث شده بود خانه‌ی آن‌ها پر از کامپیوترهای شخصی نسل اول و مجلات علمی باشد. لری پیش از دبستان، خود را در مطالعه‌ی این کتاب‌ها و مجلات غرق کرده بود. کارل و گلوریا متمایل بودند فرزندانشان را خلاق و مبتکر بزرگ کنند و از

لورنس پیج در ۲۳ مارس سال ۱۹۷۳، در شهر ایست لنسینگ ایالت میشیگان آمریکا به دنیا آمد. پدرش کارل پیج، پروفسور علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی دانشگاه میشیگان بود و مادرش گلوریا پیج، در دانشکده لیمن بریج همان دانشگاه برنامه‌نویسی کامپیوتر تدریس می‌کرد. زمینه‌ی کاری پدر و مادر باعث شده بود خانه‌ی آن‌ها پر از کامپیوترهای شخصی نسل اول و مجلات علمی باشد. لری پیش از دبستان، خود را در مطالعه‌ی این کتاب‌ها و مجلات غرق کرده بود. کارل و گلوریا متمایل بودند فرزندانشان را خلاق و مبتکر بزرگ کنند و از تشویق فرزندانشان در هیچ زمینه‌ای کوتاهی نمی‌کردند؛ لری به موسیقی علاقه‌مند بود و از همان دوران نوازندگی ساکسیفون را یاد می‌گرفت. سال‌ها بعد او گفت سرعت خود در محاسبات ریاضی را به موسیقی مدیون است. بستر خانوادگی مناسب، باعث شد پسر دیگر خانواده، کارل جونیور هم سال‌ها بعد قدم در راه کارآفرینی اینترنت بگذارد.

دوران دبستان و دبیرستان

young larry

لری از ۶ سالگی علاقه‌ی خود را به کار با کامپیوتر نشان داده بود؛ وقتی تمام اوقات خود را به بازی با کامپیوترهایی می‌گذراند که والدینش دیگر از آن‌ها استفاده‌ای نمی‌کردند. برادر بزرگش کارل، به او یاد می‌داد که قطعات لوازم‌خانگی را از هم جدا کند و ببیند این وسایل چطور کار می‌کنند. اما او یک‌ قدم جلوتر رفته بود و سعی می‌کرد با اتصال قطعات لوازم مختلف به همدیگر، وسایل جدیدی اختراع کند. این کار باعث شد متوجه شود چقدر به تکنولوژی و کسب‌وکارهای مربوط به آن مشتاق است و از همان طفولیت افکار بلندپروازانه‌ی تأسیس یک شرکت کامپیوتری را در سر بپروراند.

لری دوران دبستان خود را بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ در مدرسه‌ی اوکموس مونتسوری میشیگان گذراند که در حال حاضر با نام مونتسوری رادمور به کار خود ادامه می‌دهد و پس‌ از آن وارد دبیرستان ایست لنسینگ شد؛ جایی که دو تابستان متوالی در مرکز هنری آن به نام Interlochen به‌عنوان نوازنده حرفه‌ای ساکسیفون هنرنمایی کرد. او در سال ۱۹۹۱ از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد.

لری در دوره‌ی نوجوانی کتابی درباره‌ی زندگی مخترع درخشان، نیکلا تسلا خواند و به‌شدت مجذوب او شد. پایان کتاب که از درگذشت تسلا در فقر و ابهام سخن می‌گفت، او را متأثر کرد و تسلا به قهرمان دوران نوجوانی لری تبدیل شد. تسلا پدر علم فیزیک و الکتریک بود، تکنولوژی‌های شگفت‌انگیزی اختراع کرده بود و باعث پیشرفت علم رباتیک، ریموت کنترل‌، رادار و علوم کامپیوتری شده بود و حتی برخی می‌گفتند او مخترع رادیو است نه مارکونی. اما تسلا اخلاقیات دیوانه‌واری داشت که مانع از این شده بود که زندگی خوبی داشته باشد. سرگذشت تسلا، لری را متوجه این امر کرد که اختراع وسایل به‌تنهایی کافی نیست، بلکه باید بتوان تکنولوژی را به زندگی مردم آورد.

Larry Page at TED

دوران دانشگاه

لری مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی کامپیوتر با درجه عالی از دانشگاه میشیگان دریافت کرد. در این دوره او یک پرینتر جوهرافشان ساخت که از کارتریج جوهر استفاده می‌کرد و برای اولین بار چاپ پوسترهای بزرگ را با قیمتی پایین امکان‌پذیر می‌کرد. او تمام قطعات الکترونیکی و مکانیکی این پرینتر را خودش ساخته بود. بعلاوه او عضو تیم ماشین‌های خورشیدی دانشگاه میشیگان هم بود. او با خلاقیت خود پیشنهاد کرد که سیستم حمل‌ونقل دانشجویی دانشگاه با ماشین‌های پی‌آر‌تی (که نوعی سیستم حمل‌ونقل سریع و بدون راننده بود) جایگزین شود. این ایده امروزه در شرکت آلفابت با کار روی ماشین‌های بدون راننده و بهبود حمل‌ونقل مبتنی بر داده دنبال می‌شود.

در این دوره  او یک طرح کسب‌وکار موفق هم برای یک شرکت نرم‌افزاری نوشت که از برنامه‌های کامپیوتری برای نواختن موسیقی سینتی‌سایزر استفاده می‌کرد.

پس از پایان دوره‌ی کارشناسی، لری برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته علوم کامپیوتری وارد دانشگاه استنفورد در پالوآلتو کالیفرنیا شد. 

larry page at stanford

مقطع دکترا و آشنایی با سرگی برین

لری پیج پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه استنفورد، تصمیم گرفت تحصیلات خود را در مقطع دکترای همان دانشگاه ادامه دهد.

او مطالعات خود را در زمینه‌ی ویژگی‌های ریاضیاتی شبکه اینترنت و ساختار لینک‌های آن به‌عنوان یک نمودار بزرگ آغاز کرد. به زبانی ساده، پیج در زمینه ارتباط صفحات مختلف وب با همدیگر تحقیق می‌کرد و استاد مشاور او، تری وینوگراد، او را به ادامه‌ی تحقیقاتش تشویق کرد و او تصمیم گرفت مطالعاتش را در زمینه‌ی ماشین‌های خودکار و کنترل از راه دور هم گسترش دهد.

لری در ادامه‌ی تحقیقاتش تصمیم گرفت ارتباط صفحات وب و دسترسی به آن‌ها از طریق یک منبع مشترک را به‌عنوان موضوع پایان‌نامه‌ی خود انتخاب کند. در این زمان بود که او با سرگی برین آشنا شد. سرگی برین یکی دیگر از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه استنفورد بود که به پروژه‌ی پایان‌نامه‌ی پیج، که در آن زمان Backrub نام داشت، پیوست. برخلاف آنچه تصور می‌شود، آن‌ها از ابتدای آشنایی دوستان صمیمی یکدیگر نبودند و درواقع در بسیاری از زمینه‌ها باهم اختلاف داشتند، ولی علاقه به یک موضوع مشترک باعث شد سرانجام به توافق برسند؛ بازیابی اطلاعات از مجموعه‌های بزرگ داده.

پیج و برین می‌خواستند راهی پیدا کنند تا با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از لینک ورودی (Back link)، وب‌سایت‌ها را به لحاظ اهمیت درجه‌بندی کنند. آن‌ها باهم یک مقاله‌ی پژوهشی تحت عنوان «آناتومی یک موتور جستجوی بسیار بزرگ ابرمتنی» منتشر کردند. این مقاله به یکی از معتبرترین مقالات علمی زمان با بیشترین میزان دانلود تبدیل شد. در حال حاضر این مقاله در رتبه‌ی دهم برترین رفرنس‌های دانشگاه استنفورد قرار دارد. پس‌ از آن، پیج و برین متوجه شدند با الگوریتمی که نوشته‌اند می‌توانند یک موتور جستجوی عالی بسازند.

Larry Page and Sergey Brin1

توسعه‌ی موتور جستجو

پیج و برین درحالی‌که ایده‌هایشان را با هم به اشتراک می‌گذاشتند و ترکیب می‌کردند؛ اتاق لری را در خوابگاه به لابراتوار مکانیکی استخراج قطعات یدکی کامپیوترهای ارزان‌قیمت تبدیل کردند. آن‌ها می‌خواستند با این قطعات وسیله‌ای بسازند که موتور جستجوی نوپای آن‌ها را به پهنای باند شبکه‌ی دانشگاه استنفورد متصل کند. پس‌ازاینکه اتاق لری از انبوه ابزارهای کامپیوتری پر شد، آن‌ها دفتر کار خود را به اتاق سرگی برین منتقل کردند؛ جایی که توانستند برای اولین بار موتور جستجوی خود را مورد آزمایش قرار دهند. رشد سریع پروژه‌ی آن‌ها باعث شد برای مدتی شبکه‌ی دانشگاه استنفورد دچار اختلال شود.

آن‌ها تلاش کردند با استفاده از برنامه‌نویسی HTML، یک صفحه‌ی جستجوی ساده برای کاربران عادی راه‌اندازی کنند؛ چون کسی را نداشتند که گرافیک پیشرفته‌تر و زیباتری به صفحه‌ی آن‌ها اضافه کند. موتور جستجوی آن‌ها که هنوز Backrub نام داشت، به‌سرعت رشد کرد و بین دانشجویان استنفورد به محبوبیت رسید؛ ولی این محبوبیت و گسترش کاربران باعث شد آن‌ها به سرورهای جدیدی نیاز پیدا کنند.

google start

راه‌اندازی گوگل

Backrub بیش از یک سال روی سرورهای استنفورد باقی ماند. در سال ۱۹۹۷، لری پیج و سرگی برین تصمیم گرفتند نام جدیدی برای موتور جستجوی خود انتخاب کنند. یک سال بعد، آن‌ها نام «googol» را برای دامنه‌ی شرکت خود انتخاب کردند که از نام یک عدد بسیار بزرگ (یک با صد صفر جلوی آن) برگرفته‌ شده بود؛ چراکه می‌خواستند این نام، نشان‌دهنده‌ی حجم عظیم داده‌هایی باشد که در وب‌سایت آن‌ها مورد جستجو قرار می‌گیرد. پیج حس می‌کرد در مقام مدیریت بهتر می‌تواند کار کند؛ چون بیش از اینکه از برخورد و معاشرت با مردم لذت ببرد، خود را در تمرکز بر اهداف شرکت و نتایج متمرکز موفق می‌دید. هم‌زمان با ثبت شرکت، آن دو به توافق رسیدند که پیج مدیرعامل شرکت و برین هم بنیان‌گذار و رئیس هیات مدیره شرکت بماند. آن‌ها هدف خود را با این جمله منتشر کردند: «سازمان‌دهی اطلاعات جهان و کاربردی کردن آن برای عموم مردم».

google beta

گرچه شرکت آن‌ها چشم‌انداز روشنی داشت، ولی هنوز نتوانسته بودند نظر سرمایه‌گذاران را جلب کنند. تا اینکه اندی بچتولشیم، بنیان‌گذار شرکت سان مایکروسیستمز، پتانسیل واقعی دستاورد آن‌ها را دید و چکی به مبلغ یک‌ صد هزار دلار در وجه شرکت گوگل نوشت؛ درحالی‌که شرکتی به نام گوگل هنوز وجود خارجی نداشت.

از این زمان پیج و برین تلاش‌هایشان را برای جذب سرمایه و گسترش کسب‌وکار خود دوچندان کردند و توانستند با کمک آشنایان، حدود یک‌ میلیون دلار وام بگیرند که سرمایه‌ی اولیه‌ی شرکت شد. اولین دفتر مرکزی شرکت در گاراژ یکی از دوستان آن‌ها در منلو پارک کالیفرنیا افتتاح شد. در آن زمان نسخه‌ی بتای موتور جستجوی آن‌ها قادر بود روزانه ۱۰ هزار جستجو را پردازش کند.

در دسامبر سال ۱۹۹۸، مجله‌ی PC Mag.، گوگل را «موتور جستجویی حیرت‌انگیز با نتایج بسیار مرتبط» خواند و آن‌ را به‌عنوان برترین وب‌سایت از ۱۰۰ وب‌سایت نوظهور سال انتخاب کرد.

مدیریت گوگل

larry page google CEO

پیج از ابتدای مدیریت گوگل، قوانین خاص خود را به اعضای این شرکت اعلام کرد. ایده‌هایی که اگرچه در شروع کار، مخالفت‌های زیادی را برانگیختند؛ ولی به‌مرور تبدیل به اصول مدیریتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ شدند:

  • کار خود را به دیگران محول نکنید. هر کاری که از دستتان برمی‌آید، خودتان انجام دهید تا کارها سریع‌تر پیش بروند.
  • اگر کاری که انجام می‌دهید چیزی به ارزش‌های شرکت اضافه نمی‌کند، نباید آن را انجام بدهید.
  • ایده‌ها از سن خیلی مهم‌ترند. اگر کسی از شما جوان‌تر است، به این معنا نیست که سزاوار احترام و همکاری نیست.
  • بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کسی را که مشغول کاری است، با گفتن «وقتت به پایان رسید» از ادامه‌ی کار بازدارید. اگر می‌خواهید کسی را متوقف کنید، باید راه بهتری برای انجام کارها به او نشان دهید. 

    google plex

در سال ۱۹۹۹، آن‌ها دفتر شرکت را به ساختمان‌های ماونتین ویو کالیفرنیا منتقل کردند و از آن زمان، این دفتر با نام مجموعه‌ی گوگل پلکس (Googleplex) که یکی از خارق‌العاده‌ترین و نوآورانه‌ترین محیط‌های کاری دنیا است، شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوگل این است که فقط از تبلیغات متنی استفاده می‌کند و گرافیک صفحه‌ی اصلی آن حجم بسیار پایینی دارد. به همین دلیل سرعت جستجو و بارگذاری این موتور جستجو بسیار بالا است.

در سال ۲۰۰۰، لری پیج و سرگی برین، به‌عنوان نمایندگان دانشگاه استنفورد در اجلاس دستاوردهای بین‌المللی لندن حضور داشتند.

Larry and Eric

در سال ۲۰۰۱، درحالی‌که بیشتر استارتاپ‌های فضای اینترنت شرایط خوبی تجربه نمی‌کردند، گوگل رشدی انفجاری و سودی بسیار بالا داشت. در این سال پیج و برین، اریک اشمیت را به‌عنوان مدیرعامل گوگل برگزیدند و لری پیج به‌عنوان رئیس محصولات و سرگی برین به‌عنوان رئیس فناوری گوگل، به کار خود ادامه دادند.

در اولین عرضه‌ی عمومی سهام شرکت گوگل در ۱۹ آگوست ۲۰۰۴، درمجموع ۱۹,۶۰۵,۰۵۲ سهم با قیمت پایه‌ای هر سهم به مبلغ ۸۵ دلار فروخته شد. این شرکت در بازار بورس و سهام آمریکا با نماد GOOG شناخته می‌شود.

Larry Page, google growth

رشد گوگل

پس از اولین عرضه‌ی سهام گوگل، لری پیج و سرگی برین در سن ۲۷ سالگی میلیاردر شده بودند. در این زمان گوگل، شرکت مورد علاقه‌ی سرمایه‌گذاران بود و قیمت سهام هرروز افزایش می‌یافت. هر سه مدیر ارشد گوگل یعنی پیج، برین و اشمیت، از دریافت هرگونه پاداش و تسهیلاتی خودداری کردند و ثروت خود را به عملکرد بازار سهام واگذار کردند.

شرکت گوگل با ارائه‌ی خدمات و اپلیکیشن‌های محبوب و جدید، به رشد خود ادامه داد؛ ازجمله نوار ابزاری که اجازه می‌داد کاربران از دسکتاپ کامپیوتر بدون مراجعه به سایت گوگل قادر به جستجو باشند (Google toolbar)، سرویس ایمیل رایگان (Gmail)، گوگل ارث (Google Earth) که به کاربران اجازه می‌داد به تصاویر ماهواره‌ای سراسر دنیا دسترسی داشته باشند، گوگل مپس (Google Maps)،گوگل درایو (Google Drive)، گوگل فوتوز (Google Photos) و گوگل بوک (Google Book Search). بعلاوه کاربران می‌توانستند انتخاب کنند که جستجوی آن‌ها فقط تصویر، ویدیو یا وب‌سایت‌ باشد.

google & Motorolla partneship

در پایان سال ۲۰۰۶، شرکت گوگل ۱۰ هزار کارمند داشت و درآمد سالیانه‌ی آن بیش از ۱۰ میلیارد دلار بود. در سال ۲۰۰۷، مجله‌ی فورچن شرکت گوگل را به‌عنوان برترین محیط کار جهان معرفی کرد.

 گوگل اقدامات استراتژیک موفقیت‌آمیز دیگری هم داشت؛ ازجمله خرید شرکت یوتیوب (YouTube) در سال ۲۰۰۶ به مبلغ ۱.۶۵ میلیارد دلار و خرید موتورولا موبیلیتی (Motorola Mobility) در سال ۲۰۱۱ به مبلغ ۱۲.۵ میلیارد دلار.

در این زمان لری پیج تصمیم گرفت اندروید اندی رابین را بخرد؛ ولی این مسئله را تا زمانی که قرارداد به مرحله‌ی نهایی خود نرسیده بود با اشمیت در جریان نگذاشت.

innovative ideas

در سال ۲۰۱۰ ، گوگل ۲۰ درصد از سهام منابع انرژی NextEra را در داکوتای شمالی خریداری کرد.

در اواسط سال ۲۰۱۱، لری پیج شبکه اجتماعی گوگل پلاس (+Google) را برای رقابت با فیس‌بوک راه‌اندازی کرد.

در این زمان، پس از ده سال لری پیج تصمیم گرفت به مقام مدیرعاملی خود بازگردد. در طول این مدت شیوه‌ی مدیریتی او تغییر کرده بود و حس می‌کرد برای رسیدن به اهداف شرکت، به تیمی هماهنگ و پویا نیاز دارد که محصولات و اپلیکیشن‌های گوگل را مورد بازنگری و توسعه قرار دهد.

Page and Pichai

لری پیج، علاقه‌ی خود به پیشرفت‌های سخت‌افزاری را پنهان نمی‌کرد و بالاخره در می سال ۲۰۱۲، از  کروم بوک (Chromebook) با سیستم‌عامل کروم رونمایی کرد.

در اکتبر سال ۲۰۱۴، درحالی‌که پیج می‌خواست روی محصولات و خدمات نسل بعد نظیر طرح گوگل ایکس، گوگل فیبر و خانه هوشمند متمرکز باشد، به ساندار پیچای، معاون ارشد گوگل پیشنهاد داد سمت مدیرعاملی گوگل را بپذیرد و او نیز این سمت را پذیرفت.

alphabet

آلفابت

در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۵، لری پیج رسماً اعلام کرد که شرکت گوگل، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت هلدینگ آلفابت درخواهد آمد. پیج در مقام مدیرعامل آلفابت و ساندار پیچای به‌عنوان مدیرعامل گوگل فعالیت می‌کنند. طبق بیانیه‌ی پیج، آلفابت اجتماعی از شرکت‌ها است که البته گوگل بزرگ‌ترین بخش این مجموعه است. هدف پیج این بود که قدرت مدیریتی بیشتری داشته باشد و بتواند اهداف مستقل غیر مرتبط مثل ساخت لوازم هوشمند خانگی، گسترش اینترنت از طریق پروژه‌ی بالون‌های لون و بهبود زندگی بشر را هدایت کند. نام آلفابت به معنی الفبا یا مجموعه‌ی حروف یک‌زبان، نمادی از همین اصل بود. او همچنین گفت این سازمان‌دهی مجدد، گوگل را تبدیل به شرکتی خالص‌تر و پاسخگوتر خواهد کرد.

لری پیج همچنین یکی از سرمایه‌گذاران شرکت تسلا موتورز است و در ترویج انرژی‌های جایگزین تلاش می‌کند.

personal life

زندگی شخصی

لری پیج در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۰۸، با لوسیندا ساوتورث ازدواج کرد. لوسیندا فارغ‌التحصیل رشته‌ی پزشکی بیومدیکال است. مراسم ازدواج آن‌ها در جزیره‌ی نکر ریچارد برانسون برگزار شد. آن‌ها در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ صاحب دو فرزند شدند. آن‌ها در سال ۲۰۱۴، مبلغ ۱۵ میلیون دلار برای مبارزه با بیماری ابولا اختصاص دادند.

achievements

جوایز

  • سال ۲۰۰۳: جایزه MBA مدرسه‌ی تجارت و کسب‌وکار اروپا برای تجسم روح کارآفرینی و خلق کسب‌وکارهای جدید
  • سال ۲۰۰۴: جایزه‌ی بنیاد مارکونی دانشگاه کلمبیا برای اختراعی که شیوه‌ی دسترسی به اطلاعات را متحول کرد
  • سال ۲۰۰۴: انتخاب پیج به‌عنوان یکی از متولیان هیئت‌مدیره‌ی ایکس پرایز (X PRIZE)
  • سال ۲۰۰۵: جایزه‌ی افتخاری آکادمی علوم هنر آمریکا
  • سال ۲۰۰۹: دکترای افتخاری دانشگاه میشیگان

    Larry page Success

در سال ۲۰۱۱، مجله‌ی فوربز لری پیج را به‌عنوان بیست و چهارمین میلیاردر دنیا و یازدهمین فرد ثروتمند آمریکا معرفی کرد. در سال ۲۰۱۵ مجله‌ی فوربز پیج را در لیست قدرتمندترین مردم دنیا قرار داد و گوگل را بانفوذترین شرکت دنیا نامید.

در جولای سال ۲۰۱۴، شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، پیج را با ثروتی تخمینی ۳۲.۷ میلیارد دلار، هفدهمین مرد ثروتمند جهان معرفی کرد و مجله‌ی فورچن هم او را مرد سال تجارت و شجاع‌ترین مدیرعامل جهان خواند.

و در اکتبر سال ۲۰۱۵، مجله‌ی فوربز لری پیج را به‌عنوان مشهورترین مدیر اجرایی آمریکا معرفی کرد.

Larry Page Speech

سخنان مشهور

  • هدف ما رشد بلندمدت است؛ بنابراین با وجود اینکه در هزینه‌های کوتاه‌مدت خود سخت‌گیر هستیم، به‌راحتی روی نوآوری‌های آینده سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
  • بسیاری از رهبران سازمان‌های بزرگ، اعتقادی به تغییرات ندارند. ولی اگر شما نگاهی به تاریخ داشته باشید، می‌بینید که همه‌چیز تغییر می‌کند. اگر شما کسب‌وکار ایستایی دارید، حتماً به مشکل برمی‌خورید.
  • شما برای عملی کردن و گسترش یک ایده، لزوماً به یک شرکت صدنفری نیازی ندارید.
  • بسیاری از شرکت‌ها با گذشت زمان رو به افول می‌گذارند. اشتباه آن‌ها این است که آینده را از دست می‌دهند. من همیشه سعی می‌کنم روی آینده متمرکز باشم. از خودم می‌پرسم آینده قرار است چگونه پیش برود؟ ما چه چیزی را خلق می‌کنیم؟ چطور می‌توانیم آن را با نرخ بالایی به دست آوریم؟
  • باید باور داشته باشید که بدون خلاف و گناه هم می‌شود خوب درآمد داشت.
آلفابت پاییز ۲۰۱۸ را با عملکردی بالاتر از پیش‌بینی‌ها به پایان رسانده است
چرا جستجو کردن نامتان در گوگل دیگر یک سرگرمی نیست؟
کفش‌های هوشمند آلفابت، زمان به زمین خوردن شما را تشخیص می‌دهند
اپل اپلیکیشن‌های درون‌سازمانی گوگل را مسدود کرد
گوگل پلاس از ۱۳ فروردین داده‌های کاربران را به‌صورت رسمی حذف خواهد کرد
]]>
تولید محتوا و اهمیت آن در بهبود رتبه سایت و جذب مشتری 2019-02-05T11:37:55+01:00 2019-02-05T11:37:55+01:00 tag:http://tapseo.ir/post/3 سهیل صادقی تولید محتوا یعنی براساس موضوعی که سایت برای آن ایجاد شده، مطالب جدید منتشر کنیم. همیشه در تولید محتوا، نیاز کاربران را در نظر بگیرید. تولید محتوا یکی از مهمترین مواردی است که برای پیشرفت سایت و رسیدن به جایگاه مطلوب در میان سایت های مختلف، اهمیت فراوانی دارد.احتمالا شما هم قصد دارید سایت شخصی یا فروشگاهی و یا هر نوع وب سایت دیگری را راه اندازی کنید، شاید هم مدتی است که سایت خود را مدیریت می کنید اما از عملکرد آن رضایت ندارید، چون آنگونه که شما می خواهید ظاهر نشده است. ا

تولید محتوا یعنی براساس موضوعی که سایت برای آن ایجاد شده، مطالب جدید منتشر کنیم. همیشه در تولید محتوا، نیاز کاربران را در نظر بگیرید.

تولید محتوا یکی از مهمترین مواردی است که برای پیشرفت سایت و رسیدن به جایگاه مطلوب در میان سایت های مختلف، اهمیت فراوانی دارد.احتمالا شما هم قصد دارید سایت شخصی یا فروشگاهی و یا هر نوع وب سایت دیگری را راه اندازی کنید، شاید هم مدتی است که سایت خود را مدیریت می کنید اما از عملکرد آن رضایت ندارید، چون آنگونه که شما می خواهید ظاهر نشده است.

این که گفته شده اضافه کردن محتوای جدید باعث پیشرفت سایت می شود و مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرد، درست است. اما واقعیت ماجرا این است که هر محتوایی نمی تواند اینگونه عمل کند. نکاتی را باید در این مورد رعایت کرد که بسیار مهم هستند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا یعنی براساس موضوعی که سایت برای آن ایجاد شده، مطالب جدید منتشر کنیم. نکته ی مهم این است که هر فردی نمی تواند این کار را انجام دهد. تولید محتوا باید توسط متخصصان آن موضوع انجام گیرد، زیرا با این کار محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار است و همین امر می تواند موجب جلب نظر کاربران جدید و همچنین موتور های جستجو شود. به همین دلیل است که تاکید می کنیم که هر محتوایی را نباید منتشر کرد. اگر کیفیت محتوایی که در سایت قرار می دهید پایین باشد علاوه بر این که کاربران را جذب نمی کند حتی باعث از دست دادن مخاطب های فعلی سایت نیز می شود.

تاثیر تولید محتوا در موتور های جستجو :

موتور های جستجوی معروف ( گوگل، یاهو و بینگ )، فیلتر های زیادی را برای بررسی سایت ها و رده بندی آن ها جهت نمایش در نتایج جستجو دارند و هر لحظه این فیلتر ها را اپدیت می کنند که بتوانند بهترین سایت ها را به نحو صحیح شناسایی کنند.

این موتور های جستجو تا جایی پیشرفت کرده اند که می توانند کیفیت محتوای سایت ها را تشخیص دهند. بنابراین اگر جهت تولید محتوا این موضوع را در نظر نگیرید و مطالب که در سایت منتشر می کنید کیفیت پایینی داشته باشد، نباید انتظار حضور سایت خود در صفحه اول نتایج موتور های جستجو را داشته باشید و همین مساله تاثیر مستقیمی بر افت بازدید از سایت می گردد.

رابطه تولید محتوا و جذب مشتری :

در این جا از کلمه مشتری استفاده کردیم، زیرا اگر سایت ما یک فروشگاه باشد ما باید به دنبال جذب مشتری برای محصولاتی که از طریق سایت جهت فروش قرار داده ایم، باشیم.

وقتی هدف از ایجاد سایت، فروش کالا یا خدمات باشد آنگاه اهمیت تولید محتوا بیشتر می شود. وقتی که عملکرد ضعیفی در تولید محتوا داشته باشید و سایت فروشگاهی شما تعداد بازدید کمی داشته باشد، محصولات شما فروش نمی رود و حتی هزینه های سایت هم به آن اضافه می شود.

برای سایت های دیگر که فروشگاهی نیستند نیز همین مشکل وجود دارد. پس می توانید با تولید محتوای با کیفیت از این مشکلات جلوگیری کنید و شاهد پیشرفت جایگاه سایت خود باشید.

تولید محتوای جذاب :

فاکتور دیگری می تواند در زمینه تولید می تواند کیفیت محتوا را دو چندان کند، انتشار محتوای جذاب است. شما با انتشار محتوای جذاب در سایت می توانید به راحتی رقبای خود را کنار بزنید. شاید با خود فکر کنید که خیلی از افراد سابقه ی زیادی در این زمینه دارند و محتوا های با کیفیتی را منتشر می کنند.

واقعیت این است که در دنیای امروز با توجه به رقابت حساسی که وجود دارد، شما با تولید محتوا جذاب می توانید خیلی از افرادی که حتی سابقه زیادی جهت تولید محتوا دارند را پشت سر بگذارید. به علت زیاد شدن سایت و انتشار مطالب به اشکال مختلف، کسی می تواند موفق باشد که محتوای جذاب منتشر کند. بنابراین به سابقه دیگران فکر نکنید و فقط به توانایی های خود تکیه کنید و شروع به تولید محتوای جذاب کنید که مورد توجه بازدید کنندگان از سایت قرار بگیرد.

تولید محتوا و نیاز کاربر :

همیشه در تولید محتوا، نیاز کاربران را در نظر بگیرید و به آن توجه ویژه داشته باشید. بسیاری از کاربران زمان زیادی را صرف یافتن مطالب مورد نیاز خود در سایت های مختلف می کنند. هنگامی که شما بتوانید نیاز های کاربران را پوشش دهید، آنگاه کاربران، سایت شما را به عنوان منبعی معتبر برای رفع نیاز های خود می پندارند. همین امر باعث معرفی سایت شما به دیگران، افزایش بازدید سایت و در نتیجه ارتقا جایگاه سایت می شود. پس ساده با این موضوع برخورد نکنید.

اهمیت جزئیات در تولید محتوا :

حتما شما هم به سایت هایی برخورد کرده اید که به مطالب منتشر شده به صورت سطحی پرداخته اند و در نهایت بعد از خواندن مطالب اطلاعات ناقصی را به کاربر منتقل می کنند که باعث می شود کاربران برای اطلاعات کاملتر به سایت های دیگر مراجعه کنند. باید دقت داشته باشید که هنگام تولید محتوا نباید مطالب را سطحی بیان کنید بلکه محتوا باید جزئیات را در حدی بیان کند که کاربر برای تکمیل موضوع مورد نظرش به سایت های دیگر مراجعه نکند. هنگامی که کاربر، سایت شما را اینگونه ببیند قطعا برای بازدید مجدد، سایت شما را انتخاب نمی کند و به همین سادگی مخاطبان سایت کاهش پیدا می کند.

نتیجه گیری :

امروزه به دلیل رقابت شدید سایت ها برای ارتقا جایگاه و افزایش بازدید کننده، تولید محتوا اهمیت بالایی دارد. نکاتی که در این مقاله گفته شد می تواند شما را در مدیریت بهتر سایت، افزایش بازدید کننده و بالا بردن جایگاه سایت و قرار گرفتن در صفحه نخست نتایج موتور های جستجو به خصوص موتور جستجوی گوگل، یاری نماید.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید و مورد رضایت شما واقع شده باشد.

]]>
چرا ایجاد و طراحی سایت برای کسب و کارتان ضروری است؟ 2019-02-05T11:37:03+01:00 2019-02-05T11:37:03+01:00 tag:http://tapseo.ir/post/2 سهیل صادقی طراحی سایت و اینترنتی کردن کسب و کار مزیتهای فراوانی از جمله جذب مخاطب بیشتر و کاهش هزینه ها را در پی دارد. برای طراحی سایت های مختلف با ما تماس بگیرید. امروزه اینترنت نفوذ غیر قابل باوری در سبک زندگی ما پیدا کرده است. هر کسب‌و‌کاری که به دنبال موفقیت و جذب مخاطب و مشتری بیشتر باشد، ناگزیر به استفاده از اینترنت در فضای کسب‌ و‌ کار خود است. برای نیل به این هدف، احتیاج به طراحی سایت حرفه‌ ای متناسب با نیازهای خود دارید. در ادامه به معرفی دانش طراحی سایت و بررسی مزیتهای آن می

طراحی سایت و اینترنتی کردن کسب و کار مزیتهای فراوانی از جمله جذب مخاطب بیشتر و کاهش هزینه ها را در پی دارد. برای طراحی سایت های مختلف با ما تماس بگیرید.

امروزه اینترنت نفوذ غیر قابل باوری در سبک زندگی ما پیدا کرده است. هر کسب‌و‌کاری که به دنبال موفقیت و جذب مخاطب و مشتری بیشتر باشد، ناگزیر به استفاده از اینترنت در فضای کسب‌ و‌ کار خود است. برای نیل به این هدف، احتیاج به طراحی سایت حرفه‌ ای متناسب با نیازهای خود دارید. در ادامه به معرفی دانش طراحی سایت و بررسی مزیتهای آن می‌پردازیم.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که برای ایجاد یک پایگاه وب بر روی اینترنت صورت می‌گیرد. طراحی سایت شامل دانش‌ها و مهارتهای مختلفی می‌شود. از ایده‌یابی و طراحی گرافیک گرفته تا کدنویسی و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو. هدف از ایجاد این وب سایت می‌تواند تجاری برای فروش محصولات یا خدمات، خبری یا آموزشی باشد.

تاریخچه طراحی سایت

دانش طراحی سایت، دانش با‌ سابقه‌ای نیست و سابقه آن در حدود ربع قرن است. اولین وبسایت دنیا توسط تیم برنرزلی در سال ۱۹۹۱ به وجود آمده است. این وبسایت ساده‌ترین شکل ممکن را داشته، بدون استفاده از هیچ تصویر، صوت یا المان گرافیکی‌. با پیشرفت علوم کامپیوتر، دانش برنامه‌نویسی وب و مرورگرهای اینترنتی نیز گسترده‌تر شده و تکنولوژیهای مختلف وارد دنیای وب گردید. استفاده از المانهای گرافیکی مختلف، ایجاد تعامل با کاربر، استفاده از تصاویر، صوت و ویدیو و تکنولوژی‌هایی همچون ajax محیط امروزه وب سایتها را بسیار جذاب و کاربر پسند نموده است.

چه کسانی به طراحی سایت نیاز دارند؟

استفاده از اینترنت محدودیت مکانی و زمانی را از بین می‌برد. همین مسئله موجب می‌شود که ایجاد یک وب سایت انگیزه‌های مختلفی داشته باشد. یکی از مهمترین اهداف طراحی سایت الکترونیکی کردن و بهبود فضای کسب‌ و‌ کار است. هر کسب‌ و‌ کار فیزیکی قابلیت تبدیل شدن به کسب‌ و‌ کار اینترنتی را دارا می باشد. به عنوان مثال، امکاناتی که در یک فروشگاه اینترنتی فراهم است، به راحتی نمی‌ توان در فروشگاه فیزیکی پیاده‌سازی کرد. در یک فروشگاه اینترنتی فرد می‌تواند اقلام مختلف کالا را مشاهده نموده، ویژگی‌ های هر کالا را بررسی کرده ، قیمتها را با هم مقایسه و در آخر اقدام به خرید کالا نماید. بدون این که نیاز باشد از خانه بیرون آمده و مدت زمان زیادی را در رفت‌وآمد و یا ترافیک بگذارند.  اهداف دیگر از ایجاد وب‌سایت، می‌تواند اهداف آموزشی، اطلاع رسانی یا سرگرمی باشد. به طور کلی هر شخص علاقه مند به اینترنت ، می‌تواند برای خود یک وبسایت داشته باشد و توانایی و دانش خود را با میلیونها نفر به اشتراک بگذارد.

داشتن ارتباط دائم و موثر با مشتری و مخاطبان با طراحی سایت

گسترش استفاده از اینترنت، موجب شده که بسیاری از کسب‌و‌کارها به سمت کسب‌ و‌ کارهای نوین و اینترنتی کشیده شود. در ادامه به معرفی برخی مزیت‌های داشتن یک وب‌سایت می‌پردازیم.

اطلاع رسانی در مورد محصولات و ارتباط با مخاطبان

با طراحی سایت ، به راحتی می‌ توانید محصولات و خدمات خود را با استفاده از متن، تصاویر و ویدیو به طور کامل معرفی نمایید. همچنین به راحتی می‌ توانید با مخاطبین خود ارتباط داشته و نظرات و پیشنهادات را بشنوید.

جذب مشتری و مخاطبان جدید از طریق موتورهای جستجو

امروزه استفاده از موتورهای جستجو برای پیدا کردن نیازهای خود امری بسیار متداول است. اگر طراحی سایت شما بهینه باشد، می‌توانید از طریق موتورهای جستجو مشتریان و مخاطبان جدید برای وب‌ سایت خود جذب نمایید.

 کاهش هزینه‌ها و جذب مشتریان و مخاطبان جدید با طراحی سایت

استفاده از اینترنت محدودیت‌های زمانی و مکانی را از بین می‌برد. با داشتن سایت، با طراحی سایت، نیازی به حضور فیزیکی نیروی کار جهت انجام فروش یا دریافت هزینه نیست. این مساله هزینه‌های اولیه و جاری یک کسب و کار را به شدت کاهش داده و حتی در مواردی که نیاز به نیروی کار دارید، می‌توانید این کار را از طریق دورکاری انجام دهید.

تبلیغات کم هزینه و موثر

اینترنت دهها میلیون کاربر در ایران و صدها میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این یعنی که شما با پرداخت هزینه‌ای اندک، برای مدتها وب‌ سایت خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید.

مراحل مختلف طراحی سایت

از زمانی که تصمیم به ایجاد یک وب‌ سایت گرفته می‌شود تا به رسیدن به مرحله اجرا و نهایی شدن، مراحل مختلفی باید طی شود.

نیازسنجی و هدف اولیه

در وهله اول بایستی هدف از ایجاد یک سایت مشخص شود. مسائلی همچون این سایت قرار است چه خدماتی اریه دهد؟ چه مخاطبینی داشته باشد؟ برای رفع چه نیازهایی ساخته می‌شود؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و.. . پس از مشخص شدن نیازهای اولیه، اطلاعاتی همچون متن، لوگو، اطلاعات تماس، نمونه‌کارها و … که بایستی در وب‌ سایت درج گردد، مشخص و تحلیل می‌گردد.

طرح گرافیکی اولیه

گرافیک وب‌ سایت نقش بسزایی در طراحی سایت و ایجاد تعامل با کاربر دارد. چرا که اولین چیزی که کاربر از وبسایت می‌بیند، گرافیک وب سایت است. اگر گرافیک یک وبسایت زیبا و چشم نواز طراحی شده باشد، کاربر را ترغیب به ماندن در وب سایت می‌ نماید. پس از مشخص شدن طرح نهایی گرافیک وب سایت، نوبت به تبدیل این طرح به زبان قابل فهم برای مرورگرهای اینترنتی است .این مرحله خود غالبا در دو قسمت طراحی فرانت اند و بک اند صورت می‌گیرد. طراحی front end به طراحی قالب و ظاهر سایت با استفاده از زبان‌های html,css و javascript صورت می‌گیرد. برنامه نویسی بک اند یا برنامه نویسی سمت سرور با استفاده از یکی از زبان‌های برنامه نویسی سرور همچون php ،asp یا دیگر زبان‌ها صورت می‌گیرد.

تست نهایی وبسایت

در این مرحله تست نهایی و بارگذاری وبسایت صورت پذیرفته و اشکالات احتمالی رفع می‌گردد. اکنون طراحی سایت تمام و سایت آماده تحویل و بارگذاری بر روی هاست یا سرور است. در این مرحله بارگذاری بر روی سایت صورت گرفته و آموزش‌های لازم به کارفرما برای کار با وب سایت داده می شود. همچنین در صورت لزوم، برای مدتی  خدمات پشتیبانی توسط شرکت طراح سایت ارائه می‌ شود.

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو

آمارها نشان می‌دهد که استفاده از موبایل ها و تبلت ها در گشت‌وگذارهای اینترنتی به طور قابل توجهی افزایش داشته و حتی در مواردی استفاده از آنها، از لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی پیشی گرفته است. اگر می‌خواهید وبسایت شما از این گروه جذاب کاربران محروم نباشد، سایت شما بایستی طراحی ریسپانسیو داشته باشد. به عبارت دیگر در تمام دستگاه‌ها با صفحات نمایش مختلف به صورت کاملا مرتب و منظم و به صورت یک شکل نمایش داده شود. درصد بالایی از ورودیهای وبسایت‌ها از طریق موتورهای جستجو است و این که سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاریتان، در صفحه‌ های ابتدایی نتایج جستجو گوگل قرار گیرد، موفقیت کسب‌ و‌ کارتان را تضمین می نماید. ارائه خدمات سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسته به درخواست کارفرما توسط شرکتهای طراحی سایت صورت می‌ پذیرد.

طراحی انواع سایت توسط میزبان لینک

اگر به دنبال تحول در کسب‌ و کار و طراحی سایت حرفه‌ای، ریسپانسیو و بهینه برای موتورهای جستجو هستید، برای مشاوره و سفارش با میزبان لینک تماس بگیرید. طراحی انواع سایتهای فروشگاهی، شرکتی، شخصی، خبری و… منطبق با نیازهای شما و با محیط کاربری جذاب و چشم‌نواز با استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیای وب توسط شرکت ما با هزینه و پشتیبانی مناسب صورت می‌پذیرد.

]]>
سئو سایت مزایا و کاربرد های آن 2019-02-05T11:36:09+01:00 2019-02-05T11:36:09+01:00 tag:http://tapseo.ir/post/1 سهیل صادقی با سئو سایت میزان ترافیک سایت افزایش خواهد یافت. با داشتن سئو حرفه ای، برند ها ایجاد می شوند. سئو تاثیر فراوانی در بازدید از وب سایت دارد. اگر قصد ایجاد یک وب سایت برای راه اندازی کسب و کار خود دارید یا اگر مدت هاست دارای سایت هستید، قطعا نام سئو را شنیده اید. امروز قصد داریم شما را با سئو آشنا کنیم و از مزیت ها و کاربرد های آن در کسب و کار اینترنتی و بهبود جایگاه سایت در نتایج موتور های جستجو، صحبت کنیم. در ادامه سئو را تعریف می کنیم، سپس به مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

با سئو سایت میزان ترافیک سایت افزایش خواهد یافت. با داشتن سئو حرفه ای، برند ها ایجاد می شوند. سئو تاثیر فراوانی در بازدید از وب سایت دارد.

اگر قصد ایجاد یک وب سایت برای راه اندازی کسب و کار خود دارید یا اگر مدت هاست دارای سایت هستید، قطعا نام سئو را شنیده اید. امروز قصد داریم شما را با سئو آشنا کنیم و از مزیت ها و کاربرد های آن در کسب و کار اینترنتی و بهبود جایگاه سایت در نتایج موتور های جستجو، صحبت کنیم. در ادامه سئو را تعریف می کنیم، سپس به مزایا و کاربردهای آن می پردازیم.

سئو چیست؟ و چگونه به وجود آمد؟

سئو یا همان SEO، مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد که معادل فارسی آن، بهینه سازی کردن سایت برای موتورهای جستجو است. در اوایل ظهور اینترنت به صورت عمومی، دسترسی به اطلاعات بسیار دشوار بود. به طوری که جهت استفاده از اطلاعات سایت ها باید تمام مشخصات آن ها را می دانستید. با ابداع موتور های جستجو، گام مهمی برای رفع این مشکل و سهولت دسترسی به اطلاعات برداشته شد.

به مرور که تعداد سایت ها زیاد شد، موتورهای جستجو تصمیم گرفتند با توجه به مطالبی که در سایت ها منتشر می شود، آن ها را اولویت بندی کنند. این موضوع باعث ایجاد رقابت میان سایت ها شد که بتوانند در جایگاه بهتری در نتایج جستجو ها قرار بگیرند.

و اینگونه SEO به وجود آمد و هم اکنون به عنوان مهمترین شاخص برای ارتقا جایگاه سایت و افزایش بازدید کننده، می توان از آن نام برد.

نقش سئو در بازاریابی دیجیتال :

هنگامی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. یکی از دغدغه هایی که دارید تعداد بازدید کنندگان از سایت است. طبیعتا اگر در صفحات اول نتایج موتور های جستجو نباشید، امکان دیده شدن سایت شما جهت فروش کالا یا ارائه خدمات ضعیف می شود و کسب و کار اینترنتی شما عملا شکست می خورد.

اینجاست که نقش SEO و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال مشخص می شود. اگر بتوانیم سایت خود را به گونه ای سئو کنیم که در صفحات اول نتایج موتور های جستجو، به خصوص موتور جستجوی گوگل قرار بگیرد. تعداد بازدید کنندگان افزایش یافته و به راحتی می توان کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرد.

باید دقت داشته باشیم که موتور های جستجو الگوریتم های که برای تعیین رتبه سایت ها دارند را همواره اپدیت می کنند و همین امر ضرورت استفاده از یک سئو کار حرفه ای و به روز را دو چندان می کند. به دلیل رقابت شدید سایت ها در به دست آوردن رتبه بالاتر در موتور های جستجو، باید یک سئو کار حرفه ای جهت بهینه کردن سایت خود، به کار بگیرید.

میزبان لینک با چندین سال سابقه فعالیت در این حوزه، دارای بیش از ۲۵۰ نمونه کار می باشد و این اطمینان را به شما می دهد که با متخصصان مجرب و با سابقه ی کاری بالایی که در اختیار دارد، سایت شما را به بهترین شکل ممکن سئو می کند و به کسب و کار شما با افزایش بازدید کنندگان و ارتقا جایگاه سایت، رونق می بخشد.

انواع SEO :

به طور کلی سه نوع SEO وجود دارد که عبارتند از : SEO سیاه، SEO سفید و SEO خاکستری.

در ادامه هر سه مورد را به صورت جداگانه توضیح می دهیم.

سئو سیاه یا کلاه سیاه :

در این روش برای سئو سایت از تقلب استفاده می شود، یعنی مبنای این روش گول زدن موتورهای جستجو می باشد. افرادی که از روش استفاده می کنند، می توانند در زمان کمتری سئو سایت را انجام دهند و رتبه سایت شما را بالا ببرند. اما باید بدانید که اگر موتور های جستجو متوجه این موضوع شوند سایت شما اسپم می شود و به همین سادگی که سایت ارتقا پیدا کرده بود، به همان راحتی سقوط می کند. استفاده از این روش اصلا توصیه نمی شود.

سئو سفید یا کلاه سفید :

می توان گفت اصولی ترین و بهترین روش سئو سایت، این روش است. زیرا در این روش از اصول صحیح موتور های جستجو برای SEO استفاده می شود. و هنگامی که سایت با این روش سئو شده باشد و به صفحه اول موتور های جستجو وارد شده باشد، به راحتی این جایگاه را از دست می دهد، چون موتور های جستجو علاقه زیادی به اینگونه سایت ها دارند. سئو سایت با این روش زمان بیشتری لازم دارد و هزینه آن بیشتر است اما با توجه به نتیجه کار این هزینه بیشتر کاملا مناسب و منطقی است.

میزبان لینک با این روش، SEO انواع سایت های شرکتی، شخصی، خبری و فروشگاهی را انجام می دهد و با توجه به سابقه کاری زیاد در این زمینه و داشتن نمونه کارهای فراوان، بهترین سئو برای سایت شما را تضمین می کند.

سئو خاکستری یا  کلاه خاکستری :

این روش ترکیبی از SEO سفید و سیاه می باشد. به این صورت که بعضی از اصول صحیح را در سئو سایت به کار می برند اما در کنار آن ها از راه هایی که در روش سیاه وجود دارد نیز استفاده می کنند. همانگونه که روش سیاه را به شما پیشنهاد نکردیم این روش هم از نظر ما مردود است. زیرا سئو سایت با این روش ها ریسک بالایی دارد و با توجه به عواقب آن استفاده از این روش ها را توصیه نمی کنیم.

اهداف سئو :

– باعث برخورداری سایت از رتبه بهتری در نتایج موتور های جستجو می شود.

– با سئو سایت میزان ترافیک سایت افزایش خواهد یافت.

– می توان از آن به عنوان بهترین ابزار جهت تبلیغات یاد کرد.

– با داشتن سئو حرفه ای، برند ها ایجاد می شوند.

– فروش محصولات سایت افزایش پیدا می کند.

– تاثیر فراوانی در بازدید از وب سایت دارد.

نتیجه گیری :

در این مقاله به ابعاد مختلفی از SEO سایت پرداختیم. باز هم تاکید می کنیم که سایت بدون SEO عملا جایگاهی ندارد و می توان آن را مهمترین مورد در معرفی و بهبود رتبه سایت دانست. سایت خود را جهت SEO به متخصصان این حوزه بسپارید، زیرا این کار به شدت تخصصی است.

شرکت ما با تخصصی که در این زمینه دارد با کمک متخصصان با تجربه و همواره به روز، سئو انواع سایت ها را مطابق با آخرین استاندارد های موجود برای شما مشتریان گرامی به صورت تضمینی و اصولی انجام می دهد.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله بهره برده باشید و همواره سایتی به روز و با رتبه بالا داشته باشید.

]]>